19 Μαΐου 2013

Σχέδια δαντέλας για κουρτίνες

7 σχόλια:

  1. Ό,τι πιο όμορφο και εντυπωσιακό έχω δει σε κουρτίνες!! Μου θύμισε παλιά χωριάτικα σπίτια, αλλά και παρισινά καφέ... Και μόνο η φωτογραφία μου άλλαξε τη διάθεση! Ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. θελω σχεδια για πλεκτες κουρτινες πως θα γινει

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έχω κάνει πολλές αναρτήσεις με κουρτίνες. Στη στήλη "Κατηγορίες" δεξιά του blog θα συναντήσεις την ένδειξη ¨Κουρτίνες" μπες και θα βρεις πάρα πολλά σχέδια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ολα τα σχεδια σου ειναι πολυ ωραια δεν ξερω ποιο να κανω το προβλημα μου ειναι πως να βλεπω και να βγαζω το σχεδιο γι αυτο ειπα πως γινεται να εχω το αντιγραφο μπροστα μου ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλησπέρα Κυριακή,
    θα προσπαθήσω να μεγενθύνω την ανάρτηση όσο γίνεται. Δοκίμασε όμως να κάνεις κλικ πάνω στην εικόνα, εμφανίζεται σε αρκετά μεγάλο μέγεθος, που εύκολα μπορείς να βγάλεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημέρα ψάχνω σχέδιο με σταφύλια ευχαριστώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα σταφύλια σε δαντέλα είναι και για μένα ένα πολύ αγαπημένο θέμα. Έχω δημοσιεύσει κατά καιρούς αρκετά σχέδια για καρέ, τραπεζομάντηλα, μπορντούρες κ.α.
    Δες τη σημερινή ανάρτηση, ελπίζω να είναι αυτό που ψάχνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή